רב שיח בכנס הרבנים: האם צריך הסברה יהודית?

אבי יעקב No Comments on רב שיח בכנס הרבנים: האם צריך הסברה יהודית?

רבנים ואנשי קירוב עסקו בדיון משמעותי: האם צריך לצאת במסע הסברה יהודי בקרב קהלים שונים, על רקע המתחים בחברה הישראלית? המסקנה של כולם – מפתיעה. וגם: השר לשירותי דת השתתף לרגע קט, בשידור ישיר מישיבת הממשלה | האזינו לפאנל המלא:

צילום: אורי קאהן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכנס השנתי לרבני ישראל של מכון "אריאל" שנערך בסוף השבוע במלון "ניר עציון" שבצפון, התקיים רב-שיח בהשתתפות רבנים ופעילי קירוב, בנושא ההסברה היהודית.

את הפאנל הינחה מנהל התוכניות של "קול חי", בצלאל קאהן, והשתתפו בו הרב יעקב אריאל, המרא דאתרא של רמת גן, הרב אברהם יוסף המרא דאתרא של חולון, הרב מיכה הלוי רבה של פתח תקווה, הרב יצחק שחור מארגון "נפש יהודי", הרב ישראל מאיר ריאני מייסד ויו"ר ארגון הרבנים "בנועם", וכן מרכז ימי העיון של "אריאל", הרב דוד שפירא, מוותיקי רבני השכונות בירושלים.

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, שאמור היה להשתתף ברב-שיח, התנצל על שנבצר ממנו להשתתף עקב ישיבת הממשלה על תקציב המדינה שהתקיימה באותה שעה, ונשא דברים מתוך מליאת הממשלה – בשידור ישיר לרבנים בניר עציון, כשהוא מכריז על שורה של שיפורים דרמטיים לעולם הרבנות בישראל, ובהם מינוי רבני התיישבות, רבני קהילות ורבני שכונות, דבר שלא אירע כבר עשרים שנה.

הפאנל המלא:



0 תגובות